jtkaczyk@kozminski.edu.pl
Komunikacja Nieformalna
  • Home
  • O MNIE
  • O PROJEKCIE
  • ARTYKUŁY
  • SEMINARIUM
  • WYNIKI BADAŃ
  • SŁOWNIK
  • Social links
Blog
Zaangażowanie konsumenta a skłonność do rekomendacji
luty 6, 2017 By KomunikacjaNieformalna
0

Polecam artykuł na temat zaangażowania konsumenta w zakup i jego skłonności do rekomendacji.

http://komunikacjanieformalna.pl/wp-content/uploads/2016/11/12.pdf

Previous post
Maskitto Light WordPress Theme by Shufflehound.

Strona została sfinansowana ze środków Narodowego Centrum Nauki przyznanych na podstawie decyzji nr DEC 2012/07/D/HS4/01761 i prezentuje wyniki 3-letniego grantu Sonata 4, realizowanego przez dr Jolantę Tkaczyk pt. ”Wpływ komunikacji nieformalnej na proces podejmowania decyzji o zakupie”

Dumnie dostosowane przez Content Hero